پـــــــور تــــــوس

سال ۱۳۸۸،سال فردوسی بزرگ

پـــــــور تــــــوس

سال ۱۳۸۸،سال فردوسی بزرگ

اعتراض انصار حزب‌الله مشهد به نام باشگاه ابومسلم

انصار حزب‌الله مشهدی‌  به نام باشگاه ابومسلم خراسان اعتراض کردند.
به گزارش جهان، گروهی از جوانان مشهد!!! با انتقاد از نام تیم فوتبال «ابومسلم» خواستار تغییر این نام شدند. معترضین همچنین جهت اثبات ادعای خود برای مسئولین به جمع‌آوری استفتائاتی از برخی مراجع پرداختند.
معترضین مشهدی با صدور بیانیه ای تاکید کردند که طبق برخی اسناد تاریخی؟!  «ابومسلم» نام یکی از دشمنان امام صادق(ع) در تاریخ بوده است و انتخاب این نام برای تیم فوتبال مشهد؛ در شان شهر مذهبی و پایتخت فرهنگی ایران نیست.
باشگاه فوتبال ابومسلم خراسان که همواره دچار تغییر و تحولات عدیده و همچنین حواشی بسیاری است؛ زیر نظر مؤسسه فرهنگی ورزشی ابومسلم خراسان فعالیت می‌کند و به تازگی نیز از دسته‌ی برتر سقوط کرد و به جمع تیم‌های دستهیک فوتبال ایران پیوست. این باشگاه اوایل سال ۱۳۴۹ تشکیل شد که بیشتر بازیکنانش را بچه‌های محله سه راه شاه عباسی قدیم (کاشانی کنونی) که حول و حوش زمین‌های خاکی بود تشکیل می‌دادند. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

بچه‌های انصار حزب‌الله که باید همگی استاد و کارشناس تاریخ و آشنا به کتاب‌های تاریحی باشند و حتماً طبری، مسعودی،یعقوبی و ابن اثیر را می‌شناسند و تواریخ آنان را چون "کف دست" می‌شناسند و خوانده‌اند،باید بدانند که ابومسلم پس از خیزش بر امویان و سرنگونی آنان- امویانی که سر حسین بن علی(ع) را در کربلا بریدند-می‌خواست خلافت به علویان و آل علی(ع) برسد.ابوسلمه‌ی خلال که رابطه‌ی تنگاتگی با ابومسلم خراسانی داشت؛ خلافت را در آغاز به امام صادق(ع) پیشنهاد داد،اما امام صادق(ع)نپذیرفتند،-امام نامه‌ی وی را با اخگر چراغ سوزانید-پس از آن به عبدالله‌محض علوی پیشنهاد داد،که عبدالله با نهیب امام(ع)، نپذیرفت،پس از آن به عمر بن علی بن زین‌العابدین(ع) پیشنهاد داد،که او نیز نپذیرفت.با ناکامی این کوشش‌ها و پس نپذیرفتن درخواست‌های ابوسلمه خلال از سوی امام صادق(ع)،فرستادگان ابومسلم و برخی از سرداران خراسانی عبدالله بن محمد(ابوالعباس) را به خلافت برداشتند. اینان و خود ابومسلم در این زمان دشمنی‌ای با خاندان پیامبر نداشتند،بلکه فریب شعار "الرضا من آل محمد(ص)" عباسیان را خورد،عباسیان همچنین می‌گفتند که ما فرزندان عباس عموی پیامبریم. اما پس از چندی نیرنگ عباسیان رنگ باخت،ابومسلم در این زمان در ایران زمامداری جداسر گشته بود. از ابوالعباس که اینک از برای کشتارهای بی‌شمارش به سفاح(خونریز) آوازه یافته بود، خواست تا امارت حج را به او واگذارد.سردار سیاه‌جامگان می‌خواست با علویان مکه و مدینه که مدعی خلافت بودند،همداستان شده،خلافت را از عباسیان بگردانده به علویان وانهد. سفاح چون از قصد ابومسلم آگاه شد،امارت حج را به منصور ولیعهد خویش داد.سرانجام منصور که از قدرت روزافزون ابومسلم بیمناک بود،او را کشت. 

بیشتر یاران ابومسلم،روستاییان و مردمان فرودست خراسانی بودند که از ستم بنی‌امیه به تنگ آمده، برای کامیابی خیزش بنی‌عباس کوشش بسیار کرده بودند و اینک که پیشوایشان قربانی کینه و آز خیانتکاران عباسی شده بود، به آهنگ خونخواهی وی شورش‌های بسیاری را سامان دادند.این آشوب‌ها که هماره دستگاه خلافت عباسی را بیمناک می‌کرد،نقش بسزایی در سست کردن توش و توان عباسیان داشت.البته از آنجا که خراسان همواره کانون ملی‌گرایان ایرانی بوده است،این خونخواهی‌ها گاه سویه‌ای میهنی هم داشت. اما باید دانست در هیچ‌کدام از کتاب‌های تاریخی‌ای که در بالا نام بردم و نویسنده‌ی سه تای آن سنی و یکی دیگر شیعه است. سخنی از دشمنی ابومسلم خراسانی با امام صادق(ع) نرفته است.  

نظرات 4 + ارسال نظر
فروشگاه اینترنتی و بین المللی فروت پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ق.ظ http://www.frotel.com/ads-reg.php?moarref=8016

**((روابط عمومی فروشگاه اینترنتی و بین المللی فروتل ))**
با سلام
((درآمد عالی و بدون درد سر را با ما تجربه کنید حرفه ای ها عضویت کاملا رایگان ))
بسیار آسان و راحت حتی برای افراد مبتدی (( اینترنت مرکزجهانی درآمد است پس فرصت را ازدست ندهید.)) (( هرکجای دنیا هستید با ما درآمد راحت و در خانه را تجربه کنید.))
این فروشگاه تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و هیچگرنه کار غیر قانونی انجام نمی دهد.
پس نگران نباشید.
استخدام در سیستم کسب درآمد از فروتل
عضویت در سیستم همکاری و کسب درآمد از فروتل برای تمامی افراد در ایران و سراسر جهان آزاد است و هر فردی با هر مقدار دانش و توانائی می تواند از سایت فروتل درآمد بسیار مناسبی کسب کند.در سیستم کسب درآمد از فروتل شما با یک کلیک و در یک لحظه می توانید از 100 تومان تا 100 هزار تومان درآمد داشته باشید که به شرط همکاری مداوم و حرفه ای شدن در این کار ماهانه درآمد قابل توجهی خواهید داشت و می توانید این کار را به عنوان یک شغل پردرآمد در منزل برای خود در نظر بگیرید که زمان زیادی هم از وقت شما را نمی گیرد.
چطور می توانید با فروتل پولدار شوید ؟!!
دراین روش ) تبلیغ و فروش مستقیم محصولات فروتل و گرفتن پورسانت از هر فروش در فضای اینترنت
مراحل :
عضویت در سیستم کسب درآمد فروتل
مطالعه روشهای تبلیغ ارائه شده در پنل کاربریتان
خرید محصولات فروتل توسط مشتریان از طریق لینک متعلق به شما که در پنل کاربریان قرار دارد
واریز پورسانت به حساب بانکی شما دو بار در ماه (کلیه تراکنش ها و خریدهای مشتریان که از طریق لینک شما انجام گرفته باشد در پنل کاربریتان قابل رهگیری می باشد و امکانات کاملی برای کنترل صحت فعالیتها در اختیار شما قرار داده شده است)
روش فوق به صورت کلی بیان گردید و برای اطلاع از جزئیات بایستی عضو سیستم شده و بخش های مختلف پنل کاربریتان را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.
روشی که شما می توانید از هر کدام از آنها به تنهایی و یا با هم برای تبلیغات و بازاریابی و کسب درآمد استفاده نمائید به شرح زیر است :
تبلیغ محصولات یا خدمات در سایت و یا وبلاگ خودتان (دانش فنی زیادی لازم ندارد و ما به شما در این زمینه کمک می کنیم) یا تبلیغات از طریق ایمیل ، تبلیغات در گروه های یاهو و گوگل و سایتهای متنوع اینترنتی مشابه ایستگاه و غیره ، تبلیغات در اتاقهای چت یاهو و غیره ، تبلیغات به وسیله بازاریابی در سطح شهر ، تبلیغات تلفنی ، استفاده از پوستر و بروشور و یا هر روش دیگر که خودتان برای تبلیغات مناسب دیدید و یا هر روش تبلیغی که ابداع کنید و ما هم در پیشرفت کارتان به شما کمک می کنیم.
نکات مهم در تکمیل فرم ثیت نام در سیستم کسب درآمد:
1) شماره حساب بانکی شما حتماً سیبای ملی یا سپهر صادرات باشد و در صورت امکان شماره 14 رقمی کارت را نیز برای واریز کارت به کارت وارد نمائید. اگر کارت سیبا یا سپهر ندارید لطفاً جهت افتتاح حساب اقدام نمائید تا واریزیها برای شما سریعتر انجام گیرد.
2) پس از پایان عضویت ، حساب شما حداکثر پس از 24 ساعت فعال می شود و ایمیل فعال سازی برای شما ارسال می شود، لطفاً قسمت Bulk ایمیل خود را نیز ملاحظه کنید چون احتمال دارد ایمیل فعال سازی به این قسمت برود.
3) پس از دریافت ایمیل فعال سازی شما می توانید وارد پنل خود شده و کسب درآمد خود را آغاز نمائید.
پس برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.frotel.com/ads-reg.php?moarref=8016

فروشگاه بزرگ اینترنتی ایرانیان پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ق.ظ http://www.froshgahe52.blogfa.com

با سلام خدمت شما وبلاگ دار یا سایت دارعزیز (( فروشگاه بزرگ اینترنتی ایرانیان همکار بازاریابیا فروشنده ی محصولات می پذیرد))
به همکار(( بازاریاب )) یا (( فروشنده ی )) محصولات نیاز داریم
این فرصت را از دست ندهید....... 90% پورسانت فروشنده و تبلیغ کننده
***((کسب درآمد واقعی را از ما بخواهید.))***
***((با بهترین شکل از درآمد های اینترنتی))***
فروشگاه بزرگ اینترنتی ایرانیان اقدام به عضو گرفتن جهت فروش محصولات خود مینماید.
شما می توانید در فروش محصولات این فروشگاه با ما سهیم شوید. این فروشگاه
به شما اجازه می دهد که چند دقیقه ای شعبه ای از فروشگاه ما را ایجاد کنید و محصولات ما
را به فروش برسانید و پور سانت خود را بابت فروش محصولات دریافت کنید. پور سانت
شما در هر محصول متفاوت می باشد. این فروشگاه به شما پنل اختصاصی میدهد تا به
شکل دلخواهتان فروشگاه خود را ایجاد کنید .(( بسیار آسان و با امکانات عالی )) خودتان ببینید.
نکته ( 1): عضویت در این فروشگاه کاملا رایگان است (( بدون پرداخت هیچ هزینه ای )) شما می توانید
فروشگاه بزنید. اصلا نگران ساختن فروشگاه نباشید. خود سایت آموزش می دهد. کاملا رایگان است.
نکته( 2) : شما می توانید پورسانت خود را از طریق حساب بانکی خود ( هربانک داخل کشور به
جزء بانک سپه) برداشت کنید.
نکته : شما تا 90% پور سانت بابت فروش هر محصول بدست می آورید. این فروشگاه حتی کم ترین
پول را به شما پرداخت می کند .
نکته (3) : به سایت www.froshgahe52.blogfa.com بروید و لینک عضویت را در سمت راست پایین
پیدا کنید و عضو این مجموعه ی بزرگ شوید.(( تا دیر نشده ))
نکته ی (4)ما به همکار فروش محصولات نیاز داریم اگر مایلید به سایت ما بیایید برای ثبت نام.
(( اگر سوالی داشتید از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید.))
نکته(5): برای ارتباط با ما به آدرس f.farhad54@yahoo.com مراجعه کنید. ایمیل ارتباطی خود را
برای سریع تر پاسخ دادن به فارسی بنویسید. و آدرس سایت خودرا برای دریافت پاسخ خود درآن بگذارید.
متشکرم از شما.
(( نگاهتان را از ما نگیرید)). ***مدیر وب سایت فرشاد***
***(فروش انواع هاست و دومین - طراحی سایت و....... زیرقیمت بازار ))***
با فروش محصولات ما درآمد عالی و مادام العمر داشته باشید.

toloefarda.com پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://toloefarda.com

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که شما تمایلی به تبادل لینک با سایت طلوع فردا دارین اگر تمایل داشتین ما میونیم یا لینک شما رو داخل سا?ت قرار بدیم یا این که یک تبلیغ رایگان بهتون بدیم منتظر خبر شما هستیم

امیرحسین جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.persianhistory.blogfa.com

با درود فراوان
در بالای تارنمایم از ابتدا ز شیر شتر خوردن و ... بوده است.اما من از شما دلیل اینکه میگویید این بیت از فردوسی نیست را پرسیدم.و شما در پاسخ گفتید در اینکه این از فردوسی نیست گمانی نیست.من دوباره پرسشم را تکرار می کنم که چرا؟با استناد به کدام مدرک و دلیل این موضوع را میگویید؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد