پـــــــور تــــــوس

سال ۱۳۸۸،سال فردوسی بزرگ

پـــــــور تــــــوس

سال ۱۳۸۸،سال فردوسی بزرگ

نگاره های شاهنامه به میدان فردوسی باز می‌گردد

مدیر امور هنری شهرداری مشهد از احیای مجدد نقاشی دیواری داستان‌های شاهنامه در میدان فردوسی خبر داد.
هادی مظفری در گفتگوی اختصاصی با شهرآرا در این‌باره گفت: این نقاشی مانند گذشته در 3فاز و در حدود 3هزار متر با‌همان طرح قبلی اما با کیفیت مطلوب‌تر از گذشته اجرا خواهد شد. وی افزود: چند تیم مرمت آثار هنری کار خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند که در زمان بسیار کم و به سرعت، این اثر را با مرمت، پاکسازی و آماده‌سازی مجدد به وضعیت سابق و مناسب‌تر از گذشته برگردانند.
سخنگوی شهرداری مشهد نیز در این راستا اظهار داشت: شهرداری مشهد با همکاری آستان قدس رضوی نقاشی دیواری میدان فردوسی را احیا می‌کند.
علی حامدمقدم در رابطه با بیان درخواست‌هایی مبنی بر برخورد با فردی که دستور محو بزرگ ترین نقاشی دیواری کشور را داده است، بیان داشت: اگر محرز شود که فردی به عنوان یک شهروند به اموال عمومی شهر خسارت وارد کرده است، شهرداری وظیفه دارد که آن را پیگیری کند و تقاضای برخورد با او را داشته باشد.
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد با اشاره به تعامل همیشگی بین شهرداری و آستان قدس تصریح کرد: البته این تعامل به این معنا نیست که بگذاریم به حقوق شهر خدشه‌ای وارد شود. وی تاکید کرد: این اتفاق باعث نمی‌شود که سایر روابط بین این دو نهاد تحت‌تاثیر قرار بگیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام
ای کاش که اینطور بشه
آخه این چطور تعاملی بود که سر خود پاک کردن
حالا دوباره اجازه دادن نقاشی ها رو برگردونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد